Livet är som en

Bergochdalbana... Både på gott och ont. 
Så fort man mår bra och det känns bra så ska man nerför den där jäkla backen man precis kämpat sig uppför. Man kan aldrig ligga kvar där uppe och bara le. 
Sen vet man ju i och för sig att det finns en ny backe att jobba sig upp i för att det ska bli bra ett tag igen. 

Jag har ju precis börjat på mitt förhoppningsvis nya jobb! 
Har fått sex månader iaf.. :) 
Det är på en kristen friskola skola i stan. 
Trivs verkligen där! Super personal och kul jobb. 
Den backen med jobb kanske börjar plana ut......

Sen var det utförsbacken, en nära vän ligger för döden. Det verkar gå jättefort så det är så himla hemskt :( 
Hade velat in och hälsa på men det går inte just nu och troligen är det för sent. 

Förra helgen var jag och Daniel till Sala på folkrace. Bodde på ett litet hotell fredag till lördag. 
Daniel vann c-final och kom femma i b




Nu ska Aaron och jag ha fredagsmys ❤️
Alice är borta i helgen så hon får mysa med mormor 💕




Kommentarer
Sara sassa

Men vad hemskt! ❤️ kramar om!

2015-04-24 @ 22:39:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0