Vilken

Påskhelg!
Torsdagen var jag i kyrkan nästan hela dagen och hade påskspelen för Söråkers skola. Riktigt kul! 
Sen var vi bara hemma och myste.
På fredag åkte jag och barnen till Birsta där det var landsbygdsupproret! 
Det kom massa traktorer från hela länet. 

Sen var vi hem å käkade lite. Senare skjutsade Daniel mig för att hämta upp Jennie för att sedan ta oss till systeryster på förfest innan bergeforsparken! Var hundra år sedan jag var där!! 
Det var lite lite folk men riktigt kul hade vi! 
På lördag fick vi främmande från Hammarstrand av kompisar vi mest umgås med på sommaren. Så nu börjar man få lite vårkänslor ;)
När de åkt så var det bara att ladda om för nytt främmande och grillning! 
Vi grillade entrecote och kalkon, var såå jäkla gott! 
Vi hade även lite tävlingar med barnen och godis 😋
I morse åkte vi in till Birsta igen men för inhandling av påskäggpresenterna 😃
Det blev en gymnastikgrej till A och lego till Aa. 
När vi kom hem så var det så härligt väder så barnen var ute och jag tog en skön promenad till kyrkogården. 
På eftermiddagen hade vi bestämt att gå på bio med middagsgästerna ifrån igår så vi åkte iväg med de och käkade först på Big Boy innan bion
Vi såg nyaste Fast-filmen! Ojoj vilken film och vilket slut!!  Helt klart värt att se! 
Ja och än är ju inte påsken över heller! 
Vi får se vad vi hittar på i morgon på sista dagen. Sedan har jag och barnen påsklov 😋
Men måndagen den 13:de händer det! 
Spännande spännande! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0