äntligen fredag

gud vad skönt att det äntligen är fredag:) iofs så är jag ju ledig varje dag nu när jag är mammaledig men fredag är ändå fredag. och idag är det ju IDOL-FINALEN!! alice har längtat jättemycket tills ikväll,hon har planerat allt i minsta detalj;) det blir grönsaker och dipp.
igår var jag och alice til birsta där vi mötte upp monica och adrian, vi gick på drakenglass å åt lunch.sååå himla gott där,tyvärr så blev vi för mätta för att äta nån glass. tokigt va!!?;)
jag och daniel har bestämt att vi ska köpa hem en sån glass en kväll och bara njuta;) den är ju helt undrbar,undra bara vad man ska ta för smak? dom kostar ju iaf 145 kronor så man väljer inte så många.
när daniel kom hem igår så bestämde vi att vi skulle åka och fixa med mammas och pappas julklapp så då blev det en sväng på stan och SUBWAY. inte så dumt det heller.alice gillar verkligen det,hon äter upp en sån macka själv:)
idag är alice på skolan igen, om hon kom fram;) taxichauffören visste knappt vart söråker centrum låg!!!!! hon får åka med olika människor varje dag. två gånger har samma varit hit om det inte är skolskjutsen då men det är sällan det oxå. det känns inte så tryggt faktiskt och man ser på henne att hon blir orolig när dom frågar henne vart hon ska nånstans.tur hon är duktig och vet själv vart hon ska och kan säga det om hon skulle komma fel.
näe nu ska jag byta på aaron och sätta lite fart här.blev ju inte så mycket tomtar i går bara för vi for till birsta,får kolla på det idag:)
tack och hej leverpastej


Kommentarer
Maria

Hej ! Hittade hit från Veronica =) Grattis (i efterskott) till lillpojken. Han är såååååå söt. Och vad stolt storasyster ska vara. Ha en härlig freda'kväll. Kram från Maria

2008-12-12 @ 19:23:25
URL: http://mariashuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0