blää för plusgrader

det är väl så typiskt att det ska bli plusgrader och en massa regn nu när vi hade fått så mycke snö. har varit ner och hämtat slice på skolan nu ch vägarna är ju som skridskobanor:(  blää blää
har varit på bvc med aaron idag igen, den nya salvan vi fick förra veckan hjälpte inte så nu skiter jag i det och kör huskurer;) han hade ökat i vikt ordentligt iaf, vägde 6160 nu!!! mammas gopojken;)
kom på att det är den 16:e idag!!! PANIK!! julkorten ska postas och jag har inte ens gjort dom än! det är dagens prio 1.sen ska jag hinna göra saffrans skorpor oxå tro ja innan jag ska iväg och julshoppa med maria och micke:) lika bra att sätta igång,här framför datorn blir det inte mycke gjort. bara en massa handlandes på tradera;) mitt största nöje just nu:)fast daniel har gjort sig väldigt bra med pengar där idagarna, så har ni en massa gammalt bilskrot så sälj det på tradera;)
tack å hej leverpastejmammas storpojke:)


Kommentarer
Emelie

Man kan ju säga att det synns vem som är pappa åt detta lilla gotroll ;)

Du har inte glömt bort julklappen va ;) hehe. Vi hörs något. Sköt om dig , Puss!

2008-12-16 @ 14:28:45
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
veronica

åh va han ä lik sin far på de där kortet... lillgubben, han är sååå söt så ja smälter.. :)

2008-12-17 @ 08:50:19
URL: http://vironica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0