det blir bara...

julgodis hos oss på julfikat tro ja;) jag har gjort massa olika sorter och det är dökul! och skitgott oxå:) har två recept kvar jag skulle vilja hinna med att pröva,men jag har ju hela nästa vecka på mig å.
igår var mammsen och jag på ikea och birsta city och fick lite julklappar bortgjorda,såå skönt- vi gick där och strosade på i godan ro vi då vi helt plötsligt upptäckte att dom hade STÄNGT!!!!! FEL OCH SÄGA NÅTT DÅ!! men klapparna blev ju köpta iaf:) plus lite annat bra att ha saker.
jag var på en jättetrevlig lunch oxå hos monica,lika gott som vanligt. TACK monica:) vi har alltid så trevligt när vi träffas, det är så skönt att få ventilera lite;) hihi.....
ett läkarbesök med aaron blev det å, ännu en ny salva till hans lilla rumpa. hoppas verkligen att den här hjälper nu.
idag har jag fislisa hemma från sexårs, det blev så himla sent för henne igår plus att dom skulle träna inför luciafirandet ikväll och det vill alice absolut inte vara med på. har ingen aning varför men jag tvingar inte henne att vara med på nått hon inte vill.
nu ska jag fixa lite frukost åt mig och alice, aaron har precis somnat om. sen ska vi fram med lite tomtar här:)mm... gott! marknadsnougat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0