ett ryck...

är det som gäller nu!! jag är inte klar med julen för fem öre:( igår var daniel borta hela dagen så det blev inte alls mycke gjort.gick här och små plockade lite men alice hade en kompis här å så det gick inte så bra. hur är det man säger ett steg fram och två bak så kändes städningen;)
nu har daniel och company åkt igen,men nu jä.... så ska här städas!
i fredags så var jag ute och åt julbord med jobbet:) mitt jobb ocabsunsvall.com hur trevligt som helst och gott. det var jättekul att träffa lite folk igen,dom ville att jag skulle komma och jobba igen på mån-tisdag men jag har nog ingen barnvakt så det får vänta. hade inte varit helt fel och fått dryga ut fp lite i januari;) men jag får väl sälja lite på tradera istället;) hihi synd bara att det oftast blir mer inköp än försäljning.
jag ska väcka alice nu och höra om hon ska se julkalendern sen så är det inget att pruta på längre bara ta tag i juleländet;) återkommer med bilder:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0