första skoterturen

igår blev det vinterns första skotertur för mig och livets första för Aaron:) det var ju kanonväder igår så vi tog lite korv med oss och åkte till åsjön en sväng. fyra skotrar och en pulka. jag satt med Aaron i pulkan,han sov hela vägen dit. vaknade en stund på isen för att äta,sen somnade han om igen och sov hela vägen hem:)
Alice och jag har fårr ögoninflammation vi:( jag sitter nu och försöker komma fram på sjukvårdsupplysningen för att höra vad vi ska göra. Alice båda ögon är helt igenbommade och mitt ena.men verkar vara helt hopplöst att komma fram där!
julen blev iaf  lyckad,var supermysigt hos mamma. TACK FÖR ATT VI FICK KOMMA:)
Alice och Aaron fick jättemycket julklappar,alice lyste som en sol! jag och daniel fick oxå en massa bra saker:)
näe nu ska jag försöka komma fram till sjukhuset!!

 DÄR UNDER NÅNSTANS FINNS AARON;)


Kommentarer
veronica

har du klippt av dig håret?? :)

2008-12-28 @ 13:57:35
moster

Hej det var en jättefin bild från skoterfärden.

Tack så jättemycket för födelsedagspresenten.

Ha ett gott slut ochh ett Gott nytt så höres vi.



2008-12-30 @ 11:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0