gud vad jag är trött idag

blev jättesent igår innan vi kom i säng här. vid sjutiden igår så kom min vän monica hit med johan och adrian:) alice och adrian lekte en stund men det slutade med att alice ramlade in i bokhyllan och fick en bula i pannan:(  sen hade jag ju mina vanliga pojkvänner här oxå, anders och gärdgren:)så när vi blev ensamma så hoppade alice i säng och jag fick se city akuten och blev serverad fika av daniel. efter en dusch så kom jag på att jag skulle bädda rent i sängarna, så kl var tolv innan vi kom i säng. aaron har faktiskt sovit bra i natt så han kan jag inte skylla min trötthet på idag;)
nu ska jag ta och baka lite julgodis innan vi ska på föräldra träff på bvc jag och aaron. alice ska följa lisa hem efter skolan. måste bara springa ut och släppa ut lille urban innan jag börjar här inne


Kommentarer
veronica

tjusiga barn ni har... :)

de är lite av ett stammishak hemma hos er. hemtrevligt o bra me "stort garage" o grejjor.. :)

du förstår va ja menar va.. hihi!!

2008-12-10 @ 15:17:46
URL: http://vironica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0