oj vad jag var duktig igår;)

med både bakningen och julkorten:) ja ja alice gjorde det mesta med julkorten. en sväng till birsta blev det oxå för hundrade gången den senaste tiden;) men det blev en trevllig tripp med maria och micke. sen träffade vi upp monica :) lite mat på donken och en härlig glass på draken. draken är ju sååå god,igår blev det romrussin mmmm......
idag har jag haft en lite av en slappdag, jag har så fruktansvärt ont i huvudet så jag orkar inte med nått. ska väl iväg med daniel och köpa julmaten när han kommer hem det blir dagens uppdrag;)
lite bild bevis


Kommentarer
Anonym

bra jobbat tjejjer!... :)

2008-12-17 @ 22:06:50
URL: http://vironica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0