nu har jag varit och stulit;)

en enkät från min brors flickvän Emelie:)


Sammanfattning år 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 njae kan inte komma på nått faktiskt


2. Höll du några av dina nyårslöften?

 hihi lämnar aldrig sånna eftersom jag inte kan hålla dom


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    
ja då,flera stycken


4. Dog någon som stod dig nära?
inte jättenära men en vän inom bilsporten

5. Vilka länder besökte du?
inga alls


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
att det ska hända mer på huset
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
12 oktober då Aaron föddes


8. Vad var din största framgång 2008?
att vara gravid och föda Aaron

9. Största misstaget?
vet inte


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nopp
11. Bästa köpet?
två skotrar och en bil för lite och ingenting;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
barnen


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

ja familjen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
vet inte det

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare:)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit sjukskriven


18. Hur tillbringar du nyår?
med familjen


19. Blev du kär i år?

näe det var ja redan;)


20. Favoritprogram på TV?

 desperate housewifes city akuten


21. Bästa boken du läste?
isfolketböckerna

22. Största musikaliska upptäckten?
?


23. Något du önskade dig och fick?
ett barn;)


24. Något du önskade dig men inte fick?

Kommer inte på något


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hum det kommer jag inte ihåg

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
tror inte det


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

som alla andra år

28. Vad fick dig att må bra?
min familj

29. Vem saknade du?
inte nån vad jag vet


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

mina nya arbetskamrater


Kommentarer
Veronica

ja guldet glimmar om ja säger så... :)

God jul på er... :)

2008-12-24 @ 08:58:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0