herre gud

vad jag var dålig på att lägga upp bilder på dagens middag =0) det var ju kul ett tag iaf;)
ikväll blir det bara en lugn kväll med familjen,vi ska äta tunnbrödrulle och lite snarra. jag vill se på så ska det låta men Alice vill gärna se på talang 2009 så det blir ju säkert det.
har fått tillbaka min kära dator i dag från lite rensning och vilken skillnad alltså!! nu flyter det på utan en massa hackningar plus att världens bästa Reima har lagt in ett bildhanterar program. så nu blir det mycket roliga bilder hoppas jag:)

som på mina älskade barn!!


Kommentarer
monica..

Vilka vackra kort på vackra barn :)) ...

Ha en trevlig helg...

Kramar m.

2009-04-04 @ 12:10:53
Anna-Lena

Hej! Åh vilka fina kort! Det är fint med svart vita bilder : ) Vet ni nåt om kaninerna än? Om det är killar eller tjejer? Vi hörs. Ha de bra Kram

2009-04-05 @ 10:38:47
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
mikaela

Underbara små sötungar :)

saknar dom!

plus att jag tycker att du har blivit lite dålig på att blogga, fy skäms ;)

2009-04-07 @ 18:29:48
URL: http://thetruestorie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0