är sommaren slut nu??!

ja vart har den här sommaren tagit vägen? det är samma visa varje gång,sommaren bara tar slut liksom.
jag har börjat jobba igen efter Aarons sjukligheter här. han börjar faktiskt bli mycket bättre även om det inte är borta,idag har det bara kommit nya blåsor utanpå munnen tro ja. det är iaf skönt att vara tillbaka på jobbet igen :) trivs så himla bra att jobba med Lotta,vi kompar skitbra ilag. jobbet känns som det går hundra gånger fortare när vi gör det tillsammans än med nån annan.

annar händer det inte mycket i bängling så här på sensommaren,borde väl ha målat klart huset,snickrat färdigt,byggt marchbryggan,planerat gården,städat verkstan,fixat i stallet,rensat ogräs,klippt gräsmattan,mm mm mm. MEN nej det gör vi nån annan gång ;) just nu går vi i bytabil tankar och bussens vara eller inte vara så då kan vi ju inte fixa på gården herre gud det kommer ju en sommar till!!

53 dagar kvar till resan :)

elena har du börjat packa?:p jag fick min nya bikini idag ;)


Kommentarer
Elena

Nä, jag har inte börjat än, som sagt.. det är 53 dagar kvar! ;) Huga va långt det känns men det kommer nog gå fort, hopps jag :D

2009-08-12 @ 14:57:34
URL: http://torsboda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0