äntligen känns det som det börjar vända

ja vädret alltså! idag är det mycket skönare ute och bättre verkar det bli =0)
igår hade jag främmande av Veronica, det är alltid trevligt när hon kommer på besök så vi kan surra lite skit och skvallra om både det ena och det andra;) vi fikade gokaffe som hon hade med sig, måste bara köpa hem sånna jag å!!! sånna portions påsar med kaffe och daim :)
annars så var jag bara hemma och tog det lugnt hela dagen. vi kollade på en bra film och myste i vår nya soffa hela kvällen. i torsdags fick jag åka på läkarstation med Aaron oxå:(han har ju varit så förkyld så länge och nu är han så slemmig i luftrören så han väser när han andas,stackarn.dom tog blodprov på han men hittade inget på det iaf,men en öroninflammation visade det sig att han  haft men som var på väg tillbaka. så inge mediciner blev det som tur var ändå,inge kul att behöve ge så små det.
 har  iaf precis varit till dille nu och inhandlat hönsmat till dom små liven där nere. ska göra ett ryck där i morgon tro jag och städa ihop lite om det blir mildare nu då.
nu ska jag bakat ett bröd och invänta på att Jennie och Emilia ska komma och vara med oss idag.Alice håller på att länta ihjäl sig;)
fick medelande av Anna-Lena i morse att dom ville ha en ny kanin iaf efter Stampe, blir så glad att dom tar en:) hoppas dom snart kommer upp och tittar ut nån, dom är ju urgulliga nu! VÄLKOMNA ANNALENA OCH JULIA!!

kramar från mig så länge!!!
Veronica och Aaron
tack för igår Veronica!=0)


Kommentarer
Anna-Lena

Men gud va gullig du är. Jag ler rejält när jag läser dina rader. Vi kommer upp till er så fort vi kan. Förstår att dom är gullig!! Jag ringer före. Kram

2009-02-21 @ 15:34:02
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/
Veronica

tack själv tjejjen..alltid kul o få komma upp till er..:)kram kram

2009-02-21 @ 16:54:53
URL: http://vironica.blogg.se/
Santi och Su Astrom

tjena,,,,ja det blir mildare nu,,,typiskt,,klockan ar nu 23.20 och det ar bara 28grader varmt,,,SUCK,,,,,, hoppas det vander snart igen,,,,~LER~

2009-02-21 @ 17:21:30
Elena

Du är utmanad, läs min blogg! kraam

2009-02-22 @ 19:50:30
URL: http://torsboda.blogg.se/
Anna-Lena

Tack för titten i dag! Dom var verkligen underbart söta. Är det ok att jag länkar till din blogg från min?

2009-02-22 @ 19:50:42
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0