en trevlig helg:)

ja det blev en trevlig helg i helgen oxå,utan en massa missöden;)
på lördagen hade jag besök av Jennie och Emilia,vi fikade och surrade hela dan:) det blev bestämt att Emilia skulle sova över här med Alice och se melodifestivalen,men efter den så fick Daniel skjutsa henne till sörberge norra där Jennie väntade för då hade Emilia mammalängtan;) hihi vilket vi förstod att hon skulle få;) men jag tror att tjejerna fick en mysig kväll iaf.
på söndagen kom Annalena hit med Julia och farmor och tittade på ninisarna!!!!! dom är ju så gulliga! ska försöka knäppa lite kort på dom och lägga ut =0) det finns bilder på dom på annalenas blogg nu:) jag tror dom såg nån dom ville ha,eller hur Julia?;) det är bara att  komma upp mer,ni vet ju vart dom gömmer sig.hihi
igår startade jag en rensaAlicerumdag,nu ska det städas! jag måste få lite ordning där känns det som så nu återgår jag dit igen medans  Alice är på skolan!!
ha de vänner


Kommentarer
Anna-Lena

Ja dom var otroligt söta! Ja jag tror att Julia bestämde sig för en. Men det känns som att det återstår och se vilka som är killar och tjejer. Vi vill ju gärna ha en liten kille. Japp det finns söta bilder på min blogg. Ha de Kram från oss.

2009-02-24 @ 14:53:02
URL: http://annalenanyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0