jo ang dopet,

så är det bokat till den 16 maj:) är ju så många som undrat;) vi håller till här hemma kl 13:00 OCH NEJ det blir INGET
bröllop samtidigt!!! ;) prästen hade bara tid med oss en halvtimme så vi hann inte med det;) hihi....
ja idag ska det bli intressant å se om soffgubben kommer med våran soffa som bara är inköpt 2007-10-11 och var trasig då men fortf inte fått nån ny!!   
men igår blev det lite fart på han lät det som för jag bad en vänn ringa dit och medela att jag kontaktat TV4:) så då lovade han att han personligen skulle köra ut den idag. men det har han ju tyvärr sagt alldeles för många gånger:( ja ja som sagt det ska bli intressant. har iaf bett systeryster varit här idag med mig ifall han kommer och är otrevlig, då har jag iaf bevis;) ska kila ner till svärmor och se om hn har nå roliga puzzel som vi kan sysselsätta oss med i väntan
har förresten en bild tillängnad min mor och far kram på er


Kommentarer
Santii

halla dar,,,,undrar om man far ta med sig ffrugan och komma pa dopet??

mvh fran ett svettigt Thailand,,,Santii Astrom,,,

2009-02-06 @ 12:03:09
mormor och morfar

Hej och tack för den fina bilden alldeles nya kläder igen. hälsa alice

2009-02-06 @ 16:15:30
jenny

hej thailand!! givetvis är ni välkomna bara ni packar er hemöver;)

2009-02-06 @ 20:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0