nu är dopet bokat:)

har precis pratat med världens bästa präst Anders Sundqvist och nu är Aarons dop bokat. vi ska ha det hemma här på gården som vi hade med Alice:)
Igår så var alice hemma från skolan för hon hade så ont i armbågen,så vi fick åka ner på vårdcentralen med henne. läkaren kunde inte se nå direkt fel men antagligen var det en sena som hoppat ur läge men var tillbaka nu. så idag var hon på skolan igen:) jag var på babysång med Aaron idag på folkan,det är så mysigt där:) efteråt så hämtade jag Alice men då skulle hon följa Lisa hem så jag fick en heldag på folkan med lunch och en massa surr med alla mammor. det är tokmycket mammor och barn där på tisdagar!
men så fort vi kom hem så klagade Alice i ont i armen igen så jag vet inte om jag ska ringa tillbaka igen till läkaren å se om dom måste göra en röntgen iaf:(
nu är det middagsplaner i lilla huset i bängling innan vi ska iväg på nästa sångsamling;) Alice har nämligen kören ikväll i sörberge församlingshem,kul kul:)
oj oj köket ropar;)
kramar !!!!


Kommentarer
mormor

hm du ha det jäktigt du tur att veckomenyn är planerad.

2009-02-03 @ 18:19:40
santii

sawasdee khrap,,,,nar ar dopet da?

med VARMA halsningar Santii Astrom Thailand

2009-02-04 @ 03:53:03
moster

Oj vad trevligt med dopfest när blir den då tro ? I sommar förstårs. Vad tråkigt med Alice armbåge hoppas att det rättar till sig.

Vad kul att hon sjunger i kör .Hoppas på inbjudan om hon har nåt framträdande.

Kramar från "Härna"

2009-02-04 @ 07:40:57
Mikael

Det var ju roligt,hoppas man blir bjuden:))

2009-02-04 @ 10:00:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0