städa städa varje

fredag oxå till tupperwere partyn;) idag har jag tupperwere party här,så jag måste fli undan lite.så är ni sugna på att titta på plastbyttor så är ni välkomna kl 18,30!;)
men håll i hatten nu,jag har en ny soffa!!!!!!! den är superskön. jag har hunnit sovit i den framför tvn två kvällar ;)nu måste jag bara fixa ett nytt bord och en matta så blir det nog bra. och få nå nya lampor i fönstren kanske:)
Aaron har varit lite kinkig i flera dagarn,kan det vara tänder redan. han var ju förkyld först men tycker att det har get sig ändå är han lite varm och just det där kinkiga. vi har prövat med tillägg också ett par kvällar för att se om det börjar sina hos mig(;)) men det blev inge bättre så det var väl inte det heller. han stoppar allt han får tag i i munnen och verkligen gnager på det som om de kliar. men tycker det känns tidigt ja:-/
ja den som lever får se;) nu ska jag fortsätta med mitt städande,tycker inte jag gör annat men det är väl för att man aldrig blir klar när man håller på här. kommer jämt nått ivägen. en bild på min gamla soffa och den nya iaf:)



Kommentarer
Anonym

kanonfin soffa juh!!!

2009-02-18 @ 22:04:50
URL: http://vironica.blogg.se/
Chrille

tjena,,,,soffan ser precis ut som den soff-gruppen jag kopte har nere i Thailand for en manad sedan,,,hel-skon att vila i,,,

MVH Santi och Su Astrom

2009-02-19 @ 09:02:22
Mikael

Skön soffa att sitta i.Alice ser ut att trivas.Tack för senast.

2009-02-19 @ 09:43:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0