utmaning

jag har fått en utmaning av flera nu om mat,så det är väl bäst jag sätter igång å gör den nu då;)
jag tog Elenas lista. det går ut på att man ska kommentera den andres matlista på OGOD mat och sen göra en egen

Elnas:
1. Fiskbullar: huaa konsistens är ju hemsk
2. Bruna bönor: mm i love!!
3. Musslor: ehh njae det vill ja inte ha
4. Strömming: åhh gott
5. Blodbröd och vitsås: en favvo i den här familjen:)


min lista
1.fiskbullar: 
som sagt går ju inte att äta
2.lever:klara inte av lukten på det alltså!
3.gulashsoppa på burk:åh det är ju samma där,luktar pyton blää
4.korvstroganoff: näe jag vet inte varför ja inte gillar det men det går bara inte att få ner
5.lutfisk: all fisk går att äta utom lutfisk;)

jag utmanar den som känner sig sugen,tror att alla fått den nu typ;)



Kommentarer
Mikael

Lever och korvstronganoff som är så gott. Lever med ris,mumma...

2009-02-24 @ 09:32:03
Santi och Su Astrom

muuuuums,,korv stroganoff skulle man haft nu i kvall i Bungalowen,,,,

Chrille

2009-02-24 @ 10:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0