7kg!!!!!!!!!!!!!!!!!

det  var vad Aaron vägde idag på bvc!!! 7060 för att vara exakt. han hade gått upp 900g på fyra veckor=)
en liten klump är vad det är;)han fick sina första sprutor idag oxå åh oj vad han skrek! usch stackar.
för övrigt har jag skjutsat farmor på banken idag,men medans hon var där åkte jag å Alice till nollans och köpte varsin baguette. dom är svingoa där, REKOMENDERAS!!!
igår var jag och mina barn på bäbisbio på folkan,vi såg ALLT FLYTER.den var helt ok.nästa vecka är det VI HADE I ALLAFALL TUR MED VÄDRET 2  längtar!!:)
annars händer inte mycke,traderar på lite som vanligt;) en liten drog det där. vann en superläcker tröja åt Alice där idag:) 29 kr, lappen satt tom kvar på tröjan.bättre fynd får man leta efter;) hihi
letar efter nått roligt puzzel nu,tänkte jag och systeryster skulle ha en puzzeldag i helgen å äta nå gott(läs nyttigt).men hinner ju inte få hem det innan helgen då jag inte vunnit nå ännu,får blåsa in till birsta på fredag istället;)
nu ska jag skura en matta!!!
7 kg!!!!!!!!
mammas galna prinsessa:)


Kommentarer
moster

Hej



Oj oj vad stor han har blivit. Du har väl växtnäring i bröstmjölken kan jag tro :)

2009-01-15 @ 07:30:07
Anonym

vilka gofisar,,,, :) så söta...

2009-01-15 @ 17:11:29
URL: http://vironica.blogg.se/
monica.

Dom är ju bara för go dina godingar...

Ha en skön kväll..

Kramar till er./m.

2009-01-15 @ 20:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0