ännu en dag på jobbet

idag så har jag jobbat igen,fast bara fyra timmar:) det är alldeles lagomt det. Daniel slutade kl 12 så då tog han barnen och jag jobbade tolv till fyra. men Daniel hade haft det lite för lätt hemma;) Alice gick till farmor och Aaron sov till tre(!) då väckte Daniel han :-o det är mammas pojke det;)
 nu är jag proppmätt och ny duschad iaf. Daniel hade lagat världens brakmiddag här tills jag kom hem.det blev råstekt potatis,utskuren biff med pepparsås och en sallad med avokado och fetaost.sååå gott!!!!!!
nu ska jag och Alice bänka oss framför  tvn och titta på lite fredags program.Daniel fick abstinens och gick till garaget en stund;) ha en trevlig fredag!! det ska ja=)
bänkade framför tv;)


Kommentarer
Mikael Kallin

Vilka snygga sockar Aaron har på sig:))

2009-01-22 @ 15:30:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0