ett kort i timmen

igår,blev inte så roligt som jag tänkt mig:( här hände ingenting på hela dan. det är Alice och Aaron på alla bilderna typ. och sover dom inte så ser på dom tv;)
näe får ta det en annan dag istället. igår kväll iaf så kom vi på att vi var sugna på subway så det bar av tills tan i snöstormen:) vi tog med oss mackorna hem till mamma och pappa och åt med dom:)
jättemysigt:)
idag har familjen Hodell varit här en sväng=) i like! jag gjorde falsk fläskfilé och bjöd på,mmm mumma!!
Alice är så himla glad att hon får vara med Mikaela,hon blir liksom 10 år äldre då hon är med henne.dom verkar prata om allt,Alice skvallrar lite när Micka åkt;)
nu ska jag se på bolibompa med Alice sen är det sovdax för henne,skola i morgon igen.
jag och Daniel ska se en film innan vi lägger oss:) ska göra en skafferirensning å se om jag hittar nå gott å smaska på till filmen;)
lev livet för fan innan fan lever livet med dig!


Kommentarer
mamma

hm, det där med skafferi rensning gäller det mig också?

2009-01-25 @ 19:42:16
jenny

ny vecka i morgon,nya tag! så gå och leta reda på nått du å:)

2009-01-25 @ 20:23:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0