igår så

var Alice,Aaron och jag hem till veronica på fika. det var så trevligt så,vi hade aldrig varit hem till henne och Nicke nångång.åh nun är dom på väg att flytta därifrån oxå;) hemma hos Veronica bor numer våran Bamse som vi hade,men Veronica och Nicke fick ta hand om han när vi fick Aaron och Bamse verkar STORTRIVAS!
idag blev Alice visst hemma från skolan, hon tok grinade när jag satt henne i taxin. jag försökte verkligen att få henne att åka men vi kunde inte stänga bildörren ens för hon hade armarna mellan. det var bara att plocka ut henne igen,och ha henne hemma. hann ju inte skjutsa henne själv heller då Aaron fortf sov.
jaja vi får se vad som händer idag då, kanske ska iväg till birsta en snabbis och visa upp min lilla digitalkamera som jävlas för mig.eller så skiter jag i det;) den som lever får se:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0