måste väl tacka

alla då som grattat oss till förlovningen;)ja äntligen fick jag en ring jag oxå;) vi har bara varit tillsammans i tio år(!!!)daniels ring hänger på knoppen till badrumsskåpet å där lär den hänga,hahamen jag använder min ja:)
hade iaf jättetrevligt på systerysters fest i måndags,tack sååå mycket för maten! ikväll ska vi dit på lite tårta oxå för det är i dag som hon fyller. lite strategi i det där tro jag för nu får hon presenter flera dagar;) hihi.
ska försöka få ihop till en middag nu här i fattighuset;) innan daniel kommer hem. bli väl korv som vanligt;)
lite bilder från festen bli det iaf:)Aaron fick en kanin av brosan å hans tjej:)
snyggaste silvertjejerna:)
begnt??;)


Kommentarer
moster

Ja man får väl sälla sig till gratulanterna.

Blir det bröllop nu i samband med aarons dop eller?

Det vore väl himla trevligt du får fria till gubben.

Ha det så gött

2009-01-08 @ 12:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0