vilken härlig dag

vi hade igår=) vi bestämde oss för att ge oss ut på en skotertur med systeryster och hennes micke.när vi hade börjat packa så fick vi veta att  johan med familj oxå ville följa,så vi blev sex vuxna och fyra barn:)
vi åkte inte så jättelångt men till en jättemysig plats i skogen där vi gjorde toast på elden,sååååå himla gott det blev!!!!
när vi kom hem så beställde vi kinamat och åt här med systeryster.micke drog på fest han den svikaren;) hihi
vi satt bara och myste här i värmen hela kvällen. vi byggde ju såklart puzzel som jag hade fixat=)
idag har monkisponkis varit här med Adrian så Alice och han har lekt hela dagen. vi har traderat vi,hehe.
i morgon är det hemska vardagen igen,alla jobbar utom jag då. det är lite långtråkigt att vara mammaledig oxå när alla jobbar:( fast monkisponkis ville att vi skulle göra ikea i morrn så jag får nog göra det:)
jag måste ju i alla fall in och köpa en ny kudde till Aaron,hans är tydligen för platt:(
lite bilder från gårdagen=)
här inne sover Aaron när vi åker


Kommentarer
Monkispånkis

Det namnet gilla jag.. Tack! :))

Tack för två häliga dagar..

Bra bild på aron hihi...

Kramar /monkispånkis.

2009-01-18 @ 16:46:03
Anonym

va kul.... lillgubben såg ut att sova gott han.. :)

2009-01-18 @ 18:10:08
URL: http://vironica.blogg.se/
Anonym

vilken härlg dag ni se ut att haft

2009-01-18 @ 19:13:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0