alice blogg

alice har ju oxå en blogg nu som jag givetvis måste länka till :)alicedagbok.blogg.se/
Ja nu har D fått åkt till Holland och jobbat,blir lite långsamt att vara hemma själv så länge men det går nog;)
jag har ju barnen som sysselsätter mig:) om det bara kunde bli lite sol oxå då man ändå måste vara hemma.
idag har vi lagt in lite sommargurka,att en gurka kunde roa bägge barnen i nästan en timme trodde jag inte! vi får äta upp den lite snabbt så vi kan göra mer ;)
ja stora nedräkningen pågår för fullt till våran resa,det kommer nog gå snabbt nu när sommaren börjar ta slut. vi har tittat på massa bilder från där vi ska bo och det verkar hur mysigt som helst :-)
igår var vi på drakborgen med systeryster och hennes sambo med barn,det är faktiskt lättsamt att åka dit. barnen leker själva hur mycket som helst och maten finns på plats. lite väl högljud är det kanske men men lite får man väl tåla ;)

nu ska jag fotsätta roa de små,blir ut och mata kaninerna med lite gurkrester.

hej svejs i lingonskogen!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0