vad tiden går fort alltså

herregud vad tiden går fort! satt precis och funderade på hur stor Aaron har blivit tex. Han går nu själv kring möblerna,kryper omkring med raketfart på golvet,säger pappa,hej,tack tack och äta äta.Han kan vinka,flirta,pruppljud med munnen,leka indian och en massa annat.
Alice har blivit stora damen hon oxå,klarar alla vardagssysslor helt själv,lyssnar och förstår som vilken vuxen som helst,simmar snart själv. Ja barnen blir så fort stora,nästan lite sorgligt.
Den här veckan har jag jobbat på, Daniel har åkt till höljes och tittat på rallycross tävlingar så systeryster har fått haft barnen då jag jobbat. det har ju varit rekord varmt här hela veckan!! är ju så typiskt de när man jobbar ;) idag då man är ledig så är det inte alls lika varmt. Alice ska på kalas idag så jag vet inte vad jag och Aaron ska hitta på då.
nu ska jag iaf göra frukost till mig och Alice :)
soliga kramar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0