Alice

ja i fredags var det ju Alice stora dag,hon hade skolavslutning. det var superfint ordnat,vi var i herrgårdsparken i söråker. och hör och häpna så regnade det inte!! utan vi tom såg liiite sol ;) barnen sjöng jättefint :)
Alice klass

I helgen så var vi till övik på rallycross,Daniel och Anders körde. det var även folkrace där. Daniel vann och Anders tvåa :) bra betyg de ;)
på väg hem så åt vi BURGER KING med Henke och Elena,sååååå gott. Elena och jag var ju stammisar på ett burger hak när vi var i turkiet,våran bricka var liksom klar redan då vi skulle beställa dom sista dagarna;) Elena och jag fick en liten nostalgi tripp där så vi bestämde att vi ska åka igen i sommar :P  *längtar*
på söndagen åkte jag ,Daniel och Anders ner till valbo och lämnade våran älskade -75:a till en överlycklig stockholmare. han hade aldrig trott att den skulle vara så fin som vi sagt,han sa att alla sa att dom var fina bara för att få sälja;)
med pengarna i handen så styrde vi mot TOYS R US, här skulle shoppas till barnen! men väl inne så fick vi beslutsångest;) så det blev en bratz-klänning till Alice och en aktivitets leksak till Aaron och en ny skötväska till mig :)
här hemma håller det på att packas och tvättas å städas för på onsdag åker vi på våran lilla semaster med bussen. det blir norröver med tävlingar,tävlingar å tävlingar,ev ett besök i djurparken;)
så det är lika bra att fortsätta!!
ha de!!
 Inte klä jag väl Alice i mycket rosa heller :0)


Kommentarer
mikael

Ja,far Ni och roa Er,medans en annan sitter här på en säng i sovrummet och har det långtråkigt till midsommar.:))

2009-06-16 @ 18:02:14
Anna-Lena

Näää inte tycker jag du hade nå rosa kläder på tork. Har heller aldrig haft rosa på Julia : ) Ha en trevlig midsommar och lycka till på tävlingarna. Kram

2009-06-18 @ 19:46:34
Anneli

Åhhhh... Det där är ju tom mer rosa än vad jag har till MajaFilippa! :-D



Men Alice är ju en liten prinsessa och prinsessor har rosa kläder, det har min dotter berättat för mig! :-)



Kram på er!!

2009-06-28 @ 10:43:54
URL: http://migochminakara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0