hua vad länge sen jag skrev nu igen

man hinner ju inte med sig nu när man jobbar för fullt igen. jag har t.o.m varit bort och jobbat i Bollnäs,och sovit borta en natt. utan Aaron för första gången!!! lite jobbigt var det,men skönt å få sova en hel natt oxå ;)
det fick däremot inte Daniel,hihi.
idag är jag iaf ledig och har bara varit hemma och tagit det lugnt. D är i Karlstad på rallycross men vi stannade hemma vi.kändes alldeles för långt att åka i den här värmen. Alice och jag har legat på altan och läst lite böcker medans Aaron sov men jädrans vad hett det blev i solen. jag tror att jag ska packa in barnen i bilen nu och åka till sörberge och äta en glass :) iofs är Aaron nybadad, har barnolja i håret och klädd i en rosa pyamas så jag måste kanske fundera på saken ,hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0