fest i dagarna fyra;)

ja nu har det kalasats i flera dagar:) pappsen fyllde 50 år i torsdags så då började kalaset med öppethus hela dagen. vi åt god smörgåstårta och goda gräddtårtor. Sen var det fredagen med öppethus igen för pappa och då passade vi på att ta mig på ett hörn oxå;) då hade vi en jättemysig fest med ca 35 personer på kvällen.Lördagen blev lite lugnare men vi var samlade hela familjen och åt gott och myste hela dagen.Söndagen firade vi farmor som fyllde år med ännu mer god mat och tårtor:) Vi har ätit gott och haft det bra hela helgen!!  TACK SÅ HEMSKT MYCKET MAMMA OCH PAPPA FÖR ALLT NI HAR FIXAT OCH DONAT HELA HELGEN!! och alla andra som hjälpt till för att få allt att klaffa!
idag har jag och Maria varit på kliniken med Urban,så han fick raspa tänderna lite. dom hade nog inte sett sån liten häst där inne på länge för alla var helt tokiga i Urban och tyckte han var så söt;)
nu ska jag fixa lite lunch till mig och Alice,sen slappa på soffan en stund innan vi ska på kören.
lite bilder från kalasen:)


Kommentarer
mamma och pappa

tack själv föe en trevlig fest och tack för all hjälp och tack för allt fint du skrivit och de fina bilderna

2009-03-10 @ 19:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0