sjuk sjuk sjuk

är vi här hela bunten igen. ja inte D den här gången då. fattar inte när den här förkylningen ska ta slut! verkar bara ta om å om igen:(
vi har inte gjort mycket alls i helgen,bara tagit det lugnt. ja jag var ju på loppisen i sörberge igår då,men det var väldans lugnt där å. fick inte mycket sålt så nu blir de till å tradera lite istället;)
dagens middag i lördags  vågade ja inte knäppa på då den bara bestod av skräpmat;) men fredagens var kinamat från asia mmmm mumma,synd bara att jag aldrig kommer ihåg att knäppa innan jag äter;) söndag var det stuvade makaroner å korv men utan bild på detta.dagens i dag blev lasangetter!
fredag
måndag
åsså några bilder på min gogubbe;)
han är helt tokig i den där nallen:)


Kommentarer
Anonym

Han är ju bara Bäst.. :)) kille manen..



Jätte Krya på er Kramar m.

2009-03-30 @ 21:13:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0