skoter tur

vilket kanonväder det var i går!!!! Jag ,Daniel och systeryster tog skotrarna på en tur igår,det var tokmysigt. vi åkte till sörberge först och tankade skotrar och magar lite,sen åkte vi till snägdenstugan och åt en korv där. efter det så åkte vi till ammma och pappa och fikade glasstårta:) blev mycket fikande,men man blir ju så hungrig när man är ute i friska luften;) jag tog ju med kameran för att knäppa lite vinterbilder men det blev inte så många när man bara åkte hela tiden. sen när vi kom hem så blev det  subway-mackor!! mm såå gott!! Micke och Maria åkte hem till sig sen och såg melodifestivalen och vi såg det här:) men gud vad dåligt det var:( kanske att agnes låt var ok.
idag så har Alice åkt ner till kusinRonja och lekt lite,Daniel är i garaget,Aaron sover så jag sitter här;) men ska hänga upp en gardin nu sen så ska jag gå ut tänkte jag. måste ut och städa lite efter räven som varit här i natt och dragit ut en massa sopor!! dumma räv,fast han hade ju inte tagit hönor,duvor eller kaniner iaf!!! nu blir det lås och bom på dom på nätterna!!
ha det gott folk och ta det lugnt i spåret i dag nu då;) hihi

  


Kommentarer
Mikael

Vi vill se Maria som pippi:))

2009-03-01 @ 11:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0