en kom å en gick;)

hihi vilken rubrik!! men så har det varit här idag;) TALLEN den lille är BORTA!! puts väck;) åh det känns så himla skönt och blev hur ljust som helst här på gården :0) Imorgon ska vi ta bort allt bråte som blev av den och fylla ut gräsmattan lite.
Den som kom idag var min nya HÄST! världens snygging har jag köpt :) han heter Navarro. kommer bilder på han inom kort :)
igår var jag å Aaron till mamma och pappa i husvagnen i Sandnäset och åt middag. det var verkligen jättemysigt,dom har fått så fint där.Daniel och Alice är i Haninge på rallycross i helgen. Daniel blev fyra i A-finalen.
nu ska jag å Aaron sätta oss i soffan och bara slötitta på lite tv i väntan på robinsson.fast det är ju kanonväder,kanske man skulle ha varit ute å gått en sväng med vagn och hund??? hum...

ps. björken bredvid är borta oxå:)


Kommentarer
Mikael

Men det var ju synd på ett så fint träd:))

2009-05-25 @ 14:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0