ojoj min stackars blogg!!

jag hinner aldrig skriva här nu för tiden! :(
I helgen så var vi iaf på raallycross tävlingar i arboga,det var skit kul att komma ut med bussen igen:) och inte blev det sämre av att daniel vann tävlingen heller;) det var på fredagen,på kvällen då åkte vi vidare till örebro där vi kollade på mc-tävlingar på lördagen och bara myste i det superfina vädret vi fick!!
på söndagen var det åter igen dax för daniel att köra lite bil,då kom han fyra. inte fyskam det heller tyckte jag ,men han var så klart inte nöjd;) karlar!!;)
åh hemma här så håller vi på för fullt att fixa inför dopet som är nästa helg,har alltså en vecka till på mig att fixa å dona. helst så skulle jag vilja ha lite färg på huset oxå innan dess. hoppas hoppas färgen kommer idag som vi har beställt!!
kanske jag kan muta systeryster att hjälpa mig lite att måla,eller vara barnvakt;)
ska planteras lite blommor oxå hade jag tänkt. man kan ju verkligen hoppas att solen skiner den 16:e maj då prällen kommer:) annars så kära gäster MEDTAG PARAPLY!!!! ;0)
nu ska jag hämta farmor och åka en sväng på birsta
hej hej
en skitglad kille på sin första biltävling
alice  och buster i bussen


Kommentarer
Veronica

goa barn du har...:) håller tummarna för sol på dopet.. kramizz

2009-05-07 @ 10:37:11
URL: http://vironica.blogg.se/
monic

Underbar bild på lile man hihi, han kan det här redan,hihi...

hare gott..

Kramar m.

2009-05-07 @ 22:12:18
Veronica

Hej! ja jag läste...hans hjärta har slutat slå..:( så trist...

2009-05-08 @ 11:52:08
URL: http://vironica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0