städa städa

idag har jag varit ute sen i morse och städat på gården. jag har burit å burit men det syns knappt. faan vad grejer å skit det är överallt!!! blir tokig!!!!!!!!!
hoppas det kommer att se någolunda ut här på lördag iaf  .
har precis varit till syster å ätit go lunch:) rester från gårdagens grillning mmm mumma. vi var där i går och grillade lite innan vi drog iväg på cruising i timrå. rätt värdelöst att stå där å titta på en massa fulla människor i dyra bilar. åh gamfolket är fan värst! gud hur dom beter sig alltså. vi åkte iaf hem rätt tidigt,jag hade ju med mig Aaron oxå så det var mysigare hemma:)
Daniel är i nyköping på rallycross idag,han blev trea i b-final.supermissnöjd,domaren hade nonchalerat allt! påkörningar bakifrån och omkörning på gult,svart svart svart ska dom ha! men icke!! tråkigt:(
nu ska jag å Aaron ut igen:)
hej hej
    ps. ingen med motorsåg? ;) 


Kommentarer
Veronica

Kan komma o såga ja.... :) TIMBER!!! bli nog bra me ve av den där... hahahha.

2009-05-11 @ 08:40:46
URL: http://vironica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0