efter helgen

så kommer jag kunna berätta lite mer om vad som gjort mig så nöjd;)

idag har jag haft främmande av Jennie och lillgubben Mio. vi fick sitta ner och prata lite skit och äta en god GI lunch. alltid lika trevligt med lunch sällskap och skit snacket;)

igår var jag till Jennie A och hennes lilla Lina,där fick jag mig en god lunch av henne och en massa mer skitsnack;) hihi
det är tur man har lite vänner som är mammalediga så man har nått att göra på dagarna annars hade man väl klättrat på väggarna här;)

nu ska jag ut och släng lite sopor ur bagar stugan,är det nån som behöver nått i loppisväg så kom!!!
finns allt mellan himmel och jord där tro ja;)

ps. jag är inte gravid och jag ska inte gifta mig;) så ni kan vara lugna ni som tror det hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0