han går!!!

ja nu går lilleman alldeles själv :D. han reser sig upp utan stöd och bara går dit han vill,tänk vilken frihet för dom!
och för mamma oxå för den delen,visst blir det lite passande på ett annat plan men ändå mycket lättare. just nu står han och dansar för sig själv,han har blivit jättebra på att roa sig själv nu på senaste tiden.

ja nu är det inte alls länge till vi åker :) ska bli så skönt som sagt;) med lite sol och värme och ett å annat dopp :P är bara 26 dagar kvar!

i helgen fyller mammsen 50 år så då blir det kalajs. hoppas på en trevlig dag med släkt och vänner. ska ner i kväll och göra naglar på henne så hon blir fin :)
gjorde på systeryster i går,blev faktiskt hyfsat för att vara nybörjare;)

nu är min stora fråga för dagen, ska jag åka till birsta eller ska jag städa tvättstugan :P
ja ja den som lever får se!

hej svejs i lingonskogen


Kommentarer
monic..

Åk till Birsta ;)) ha en bra dag!

2009-09-17 @ 09:06:29
mamma

ja Jag hoppas det blev tvättstugan för i Birsta var det bara rörigt(ha ha)

2009-09-17 @ 15:50:12
Maria

Hallooo ! Ja men visst är hönsen häftiga :) Ja men just det. Getterna. Ja vi funderar på att skänka dom vidare till någon (er ?)...har inte övertalat Henrik än bara :) Jag ska prata med honom mera, återkommer sen. Annars är det Helena å Martin Östlund som vi fått getterna av. Vet du vilka dom är ?

2009-09-20 @ 20:24:35
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0