nagelteknolog

ja efter en lååång dag i stockholm så var man nagelteknonlog då:) eller iaf grundutbildningen klar. så nu kan jag göra nagelförlängningar i gele först och främst,kommer jobba med akrylen senare oxå men vill jobba in mig på en sak i taget. så kära vänner, vill ni naglar så ring mig;)

iaf så åkte jag och D ner mot stockholm i går morse vid halv fem, strax utan för njurunda så fick vi givetvis punktering! jaja var bara väcka D och be om lite hjälp,däcket var fort bytt och jag satte mig för att köra vidare då nånting lever om som fan :( då var hjulbultarna för långa för reserv hjulet!! jaha vara bara att vända då tyckte D, men vad fan jag skulle ju ner på kursen! det är  ju tur man har vänner efter vägarna säager bara jag! jag tog å ringde världens bästa Rolf :) fick väcka han kvart i sex på en söndag morgon (men det var ju vackert väder iaf ;)) så han kom ut till E4 och mötte oss med nya bultar och en pump så vi fick fylla lite luft oxå. inte nog med att ´jag fick väcka han jag fick väcka dotter micka oxå för att fråga om hem nummret och hon var på innebandy cup i falun,undra hur många jag väckte där med ringsingnalen;)
jo men vi kom ju fram i tid iaf till kursen :) och det är så himla skönt att den är gjord nu :0)

nu skaq jag väcka alice så hon hinner på skolan :)

kramar till alla

speciellt till fam Hodell!!! super tack!!!!!


Kommentarer
m

vet inte om jag var till så mkt hjälp, tyckte att jag bara svamlade ja ;)

stolt över dej för att du gör det du vill :D

2009-09-17 @ 12:26:45
URL: http://thetruestorie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0