vaken tidigt

är min lilleman varje dag. i helgen har han vaknat klre fyra varje morgon ! idag så sov han iaf till fem :-0
ja ja jag får ju ta till vara på dagarna iaf ;)
Aaron har tagit sina första steg här men vill inte riktigt släppa taget än. han är betydligt tidigare än Alice,hon var 15 månader när hon börja gå.

nu är det inte långt kvar tills vi åker!! el jo lite långt ;) är ju en månad lite drygt men tiden går jäkligt fort alltså. höll på att fundera lite på vad jag måste ha med mig,kläder finns ju alltid att köpa på plats men är det nått jag måste tänka på att ha med mig som jag kanske kommer att sakna??

ohh sen händer det ju en del saker i mitt liv just nu som jag inte kan prata om i dagsläget men det kommer att bli såå bra *hoppas ja*,återkommer om det när allt är klart :)

nu ska jag fixa lite här och sen väcka Alice som ska iväg på skolan,hon har blivit så stor nu när hon går skolan,mammas lillfis ;)

 



Kommentarer
Emelie

har flera fina bilder på aaron , kan skicka dom till dig om du addar mig på msn eller något :)

2009-09-07 @ 18:13:24
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0