LEDIGHET =)

Ja nu äntligen ska vi vara ledig lite hela familjen. Daniel har jobbat tokmycket ett tag och jag har inte varit rikigt pigg så nu ska det bli skönt med lite ledighet tillsammans.
Jag ska till sjukgymnasten nu på dagen,sen slutar Alice ett så då åker vi och hämtar Aaron =)
Förhoppningsvis så kommer Daniel hem i tid(helst nån minut tidigare tycker jag;))så vi kan fixa lite gomiddag och hinna mysa med barnen lite innan som ska sova :)
Aaron har varit vaken sen 02:22 så han lär ju vara lite i tröttaste laget ikväll :p
Annars ska vi inte göra mycket i helgen,blir mest bara hemma. Måste ju börja tömma lite om det ska bli ombyggnationer på övervåningen,JIPPII!!

Igår hade Aaron sitt första pyssel med sig hem från dagis
åhh mammas lillhjärta =)


Mina Älsklingar ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0