en härlig dag på

drakborgen blev det idag,med en massa goda vänner. hur mysigt som helst :)
jag å Alice tog en tjejdag utan Aaron och Daniel. det var välbehövligt för Alice,hon får nog väldigt lite uppmärksamhet nu när Aaron tar så mycket plats. vi var där iaf hela dagen med Jennie och Carin och alla barnen deras,vi vuxna kunde sitta å prata i godan ro medans fem barn lekte gott.

jag har fått tillbaka min nyinköpta BMW idag,nyservad och besiktad. så nu äntligen har jag bil igen =) förhoppningsvis så är det ingen som dundrar in i den ;P

i morgon är det fredag med fredagsmyyys... Alice ska åka till sandnäset med mamma och pappa i helgen så det blir inge lets dance för oss i morgon (tjohoo) utan en bra film hoppas jag. på lördag fyller jag år så då blir det lördagsmyyys nånstans. daniel har tydligen nått på gång till mig :)
undra sa flundra ;)

Alice fick en ansiktsmålning på drakborgen :)

nyfrissad Aaron :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0