sportlov

den här veckan är det sportlov :) riktigt härligt!
i måndags så var vi med Jennie och barnen hela dagen. Alice och Emilia hade jättekul,så när de skulle åka hem så följde Alice med de hem. så efter middagsbestyr och storhandling (matservice.se ) så åkte vi upp och hämtade en mycket nöjd tjej.
igår gick samma gäng plus systeryster upp till lappstegestugan. en härlig liten promenad och det superhärliga vädret :) där uppe så fikade vi lite av den medhavda massäcken och åt en å annan våffla.
idag har Daniel varit ledig,vi har uträttat en massa saker som behövdes göras. varit och lämnat min bil på servic i härnösand och kollat in på dollar bla.
Aaron har varit till frisören för första gången idag :) jag har klippt han flera gånger hemma förut men nu blev det riktig pojkfrisyr. han är så himla fin. ska knäppa på han i morgon :)

gud,jag har så mycket tankar å ideer i mitt huvud nu så jag är alldeles vimsig. får verkligen se hur det här slutar!
skulle behöva fler timmar på dygnet tror jag  :D

men nu ska jag försöka släppa lite av tankarna och se halv åtta hos mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0