våren

är nog verkligen på väg nu,ja ett eller annat bakslag hinner vi ju få men nog är den på g alltid.

igår hade jag världens mysdag med massa goda vänner med barn. först så var Veronica med lilla Annie här,sen kom Sofia med Lina och Jacob och hade med sig Camilla. fullt hus hela dagen =)
Alice hade med sig en kompis hem oxå,så många barn blev det.

idag ska jag inte göra så mycket,är fortf sjukskriven efter olyckan så jag gör inte mycket alls egentligen ;)
Alice är på väg till skolan sen ska Aaron på dagis.
får se om det blir soffan med en bok eller ;)

i morgon ska jag klippa mig iaf!! längtar =)

nu ska jag fixa lite påklädning på mig och barn

see you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0