vilket kanonväder

vi haft idag :)
idag har jag och Aaron varit på söråkers skidstadio och kollat när Alice åkte lilla vasaloppet :) hon var superduktig!
sen följde hon med lisa hem så jag och Aaron åkte till mammas jobb en sväng.

jag har fortf jätteproblem med nacken efter min lilla bilolycka för två veckor sen så det blir inte mycket gjort här på dagarna :(
jag tar de lite som de kommer nu och hoppas att det snart ger sig. hoppas oxå stort på att värmen ska komma,så kommer man känna sig bättre bara av det :)
en liten tripp till thailand skulle inte vara helt fel,kanske man kan få fk att sponsra på en sån ;) haha...
näe spara varenda krona man kan så är man snart där :) synd bara att man inte kan jobba nu då så man får ihop nå pengar :(

ja inte är jag bäst på att blogga men ett litet inlägg då och då blir det ju :P
på återseende





Kommentarer
monica..

Tjing!!

kul åå se att du är tillbaka här, har saknat dina inlägg..

Fina bilder på barnen..

Tråkigt att nacken jäcklas så..



Hare gott på er..

.......Kramar.........

2010-03-10 @ 16:29:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0