God Jul eller?

Är det verkligen god jul!? Jag gillar INTE den här tiden,allt ska fixas å trixas på så lite tid som möjligt. Sen ska alla vara så jävla glada mitt i all stress. Är verkligen folk så glada? Man ska visst hinna träffa alla släktingar som annars inte träffar...

Jag vet inte varför jag har så negativ uppfattning om julen för vi har haft superfina jular i hela min uppväxt. Vi var nästa alltid hos min mormor och morfar i Utansjö,med mina mostrar och morbröder å kusin. Fick jämt så mycket paket och god mat. När jag tänker tillbaka på det så älskar jag julen,men idag är det inge kul. Jag försöker fixa hemma här så mina barn ska få en lika fin jul å tänka tillbaka på som jag har,men som sagt det är inte med humöret på topp..
Jag har fått panikångesten över att måste åka in till Birsta och handla julklappar så det mesta är beställt över internet i år. Men måste väl in en snabbis ändå och ta det sista. Framför allt maten.

Äh värsta deppinlägget så här mitt i jul då alla ska vara "glada"!

Är superglada att jag har mina barn och de ska få en riktig jul så det är väl bara att hugga tag i skiten eller jag menar pyntet ;) Så man blir klar nån gång!


Kommentarer
mikaela

Jag förstår den där känslan.
Man är gillar julen, men psykist mår man inge bra alls, för all jävla stress med ALLT.
Så hinner bara julen vara så ska man börja stressa med NYÅR.

Skönt med ett inlägg btw. Keep it going!

2012-12-10 @ 16:16:11
URL: http://truedifference.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0