Det är väl bäst

man ändrar rubriken så inte nån får spunk ;) 
Shit alltså vad höns det har blivit om jag ska börja där! Vi har nu Fem faveroller,tre orpington,sex appenzeller,en Willys,tre grönäggsvärpare(blandis),fem dv kockin,fyra dv silkes,fyra hedemora,tre öländska dvärghöns,två kycklingar som jag inte vet vad det är,14 dv silkesägg i kläckaren å en jäkla massa vaktlar!Och just ja! Vi råkade ju beställa 20 värphybrider som kommer v44 också :P
 
Men under vintern här så ska vi bestämma vilka raser som ska vara kvar och vilka vi ska utöka :)
 
Snart är det dax för vår efterlängtade resa till Thailand också! Vi åker ju i början av november. Den här gången blev det med bokat hotell och så,vi har ju bara åkt med flygstol och bott i vänners bungalow och guesthouse,men nu som sagt blev det hotell :)
Längtar som tusan dit!! Även om det känns sjukt gruvsamt att 1: åka ifrån barnen 2: sitta still så länge med den här mongonacken 3: ha så här ont i magen.... Men det ska nog gå bra,jag vet ju att barnen har det såå himla bra hos mamma och pappa så då får resten lösa sig.
 
Idag är jag hemma med lilleman som har feber. Hoppas verkligen det inte är något annat på gång för han fyller ju år på fredag! Mammas lillprins blir 4 år,fattar inte vart tiden tagit vägen...
 
Idag tänkte jag hinna baka lite kakor till kalaset på fredag,gjorde bullar och snoddas igår.
Jag hoppas allt löser sig och blir bra på fredag då jag nämligen ska ordna klädbytardag med några vänner också hela helgen,så vi måste vara på Inbetween redan kl halv sex :P
 
Ja ja det blir nog bra allt tillslut,men oroar sig alltid för nått hela tiden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0