Men hur kan man vara såå trött?!

Helt galet trött! 
Kan kanske vara att jag har pluggat som en tok de två sista veckorna och nu äntligen är klar! Var som att släppa ner en stor ryggsäck från ryggen! Äntligen äntligen, trodde ett tag att jag var så dum att jag inte skulle klara det! 
Men nu kan man titulera sig ekonomi assistent :) 
Bara lite praktik på det här nu.. 

Idag har jag å barnen haft en mysdag utan pappan i huset. Först så grejade vi lite hemma här och lite i lagårn. Sen hittade vi ett 1000 bitars puzzel vi började med. Sen iväg på bio på folkan med systeryster oxå. Hem å puzzlade lite till innan gomiddag med fläskfilé, smörstekta champinjoner, egengjord pepparsås och eget vitlöksbröd. Mm jättegott! Barnen åt så himla bra för en gångs skull. 
Efter maten pillade vi på varsin platta en stund innan kvällning. Och sen gick vi å la oss alla tre med varsin film på netflix ;) 
Skönt å komma i säng i tid!! 
Ska väl kanske se mästarnas mästare om jag orkar. Kan somna på studs nu känns det som! 🕣
I morgon är det ny vecka med nya möjligheter! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0