Sämst!!

På att blogga som vanligt 😜
Här händer det massor och ingenting. Livet är väl upp och ner jämt. 

Vi har en till vovve iaf i familjen. En kinesisk nakenhund som heter Kid. 
Buster har varit lite dålig i sommar så vi tyckte det var läge att skaffa en till hund. Jag vill inte bli utan när man bor här i skogen ;) 

I morse blev jag väckt för sex av mamma som ringde och farmor var dålig. Så jag fick åka dit och skicka henne med ambulansen så nu hoppas jag att hon får hjälp på sjukhuset. Hon har haft problem så länge med det där nu. 

Nu ska jag slappa på soffan nån minut innan jag sätter igång här. Blev utan barn en stund så det är väl lika bra å kör på!! Först lite skidor på tvn 😉





Kommentarer
christina niva

åh vilken söt liten vovvis

2015-07-06 @ 18:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0